close


Every little thing you do 


Every little thing you do

歌手:laura pausini     专辑:from the inside
 

When you listen to my heart
Oh I like it
When you touch me
I get so excited
And I never thought that I would say
I'm blown away and so into
Every little thing you do

When you look at me that way
Oh it moves me
When you take my hand the love goes right through me
And the reason that it feels so good
Is because you put your heart into
Every little thing you do

You're the rhythm in my song
You're the switch that turns me on
The only place where I belong or want to be
You're the half that makes me whole
The only one who sees my soul
Baby it's so real but still I can't believe
Every little thing that you do to me

When you take my hands
I like it
Oh I Like it
When you listen to my heart
Oh I like it
I like it

Even in the night when you're not here with me
My sweetest dreams still take me to
Every little thing you do

Oh I Like it
Hmm, I like it
Every little thing
I like it




我喜欢

安静的 坐在你身旁

任时光流淌

看心湖的微澜涟漪

悉数倒映你眼底

风起云涌 静水深流

无一遗落

 

我喜欢

静静的 靠着你的后背

时空相忘
任由你指尖轻触

在我手心

轻轻画着一个个圆圈

悸动瞬间

感受并铭刻

 

一切点滴

你为我所做的点点滴滴

都叫我感动又惊喜

我却一次也未

一次也未说出口 你那样地注视着我


我仿佛消融得化了

你的紧拥 你的轻握 

爱意流淌全身

这感觉如此美妙

只因我深知

一切点滴

你为我所做的点点滴滴

都是如此用心 你是生命中最美的旋律


开启我心 开启爱

你的心 

是我的向往 我的眷恋

你是唯一

你触着我的灵魂

走入我心深处

那感觉如此清晰

我几乎不能相信

 

你握着我的手 

深深而温暖

我喜欢这样

你倾听我心底的诉说 

静静无声

我喜欢这样

一切点滴

你为我所做的点点滴滴 

我都深深喜欢

 

你不在身边的黑夜里

梦却依然

一切一切的点滴

你用心所做的点点滴滴

依然炙热  依然甜蜜

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ciciz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()